Indestructible

Godkväll på er! Klockan är bara sex men det känns som om den är över nio... Det är SÅ svart ute. När jag vandrade hem från skolan klockan fyra var det redan mörkt liksom? Läskigt. Nu går vi verkligen mot mörkare tider. Med stora språng må jag säga!
'
Måndagen är den segaste dagen på hela veckan. Skönt att ha den avklarad. Sista lektionen har vi profil, det är ungefär samma sak som elevens val. Jag har natur och idag fick vi göra egna deodoranter. Det var... spännande. Vi hade maizenamjöl i och jag blev helt nermjölad. Mindre kul. Menmen. Resultatet får vi inte förrän nästa vecka eftersom deon ska stå i kylen i en vecka...
'
Angående rubriken. Vem älskar inte Robyns låt Indestructible? Här får ni både vanlig och akustisk version av underbaringen! Har ni någon favortit? Min favorit är helt klart den akustiska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0