Jag har (nog) aldrig...♥

Hej!
Idag har inte uppdateringen varit okej. Så kan det vara ibland. Jag, Madde och Jessica vaknade runt halv ett. Huuu, lyckat. Men vi kom faktiskt hem från Maja runt halv fyra och därför var det inte så konstigt att vi sov så långt in på dagen. Vi käkade frukost men sedan drog jag och Madde oss hemåt. Det är ju farsdag och vi skulle ha familjemiddag klockan tre.
'
Tyvärr kunde inte min bror komma pga av jobb men resten av familjen var samlad och vi ät en riktigt mumsig middag. Lammstek med sås och "ungsgrillade" rotfrukter. Mmm. Efterrätten bestod av äppelpaj med grädde och glass. Mamma hade även bakat bullar. Farligt värre. Att ha bullar som bara ligger där och tittar på en menar jag...
'
Vi har ett megaprov i historia på onsdag. Därför har jag inget annat val än att sätta mig och plugga i ngn timma nu. I LOVE SCHOOL!
Puss!
Me right know. Osminkad. Trött. Jävligt het.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0