Jane Eyre...♥

Mitt måndagsschema suger snopp. Massa sega lektioner plus att dagen är jäkligt lång. Nästan åtta timmar. Urrk. Ibland känns dagarna i skolan oändligt långa men allt har ju sitt slut. Sen jag kom hem från skolan har jag hunnit äta lite, dricka te med pappa och för en stund sedan satte jag mig för att läsa lite ur Jane Eyre. Det är min terminsuppgift i So:n. Vi ska skriva en bokrecension i historiskt perspektiv utifrån en bok som utspelar sig mellan 1800-1950talet. Yeah...!
'
Boken är faktiskt ganska bra. Speciellt intressant. Jag tyckte att boken var lite långsam i början men den växer ju längre in i boken jag kommer. Ska fortsätta att läsa en stund men dock inte alltför länge. Historiaprovet ligger och puttrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0