Lördag 20 november ♥

God morgon i allt snökaos!
När jag gick upp imorse så stod pappas radio med klassisk musik på och ljusen var tända. Ute låg ett tjockt lager med snö och jag kunden inte få någon annan känsla en jul i magen. Det inte långt kvar nu. Till julen alltså. Jag längtar.
'
i
Igår var det värsta dagen på länge för min del. Men samtidigt så fanns det också mycket bra med den. Klurigt. I skolan gick jag runt som i ett vakum. Jag har aldrig kännt mig så borta. Allt för det där jävla provet. Usch vad jag har pluggat och varit nervös. Så när provet tillslut låg där framför mig tänkte jag. Vadfan, jag kommer inte ihåg någonting. Men jag tog några djupa andetag och sen började jag skriva. Och det gick väl bra. Antar jag. Tvivlar dock starkt på att det är ett MVG. Kanske VG. Vet inte. Orkar inte tänka på det mer. Jag har iallafall gjort allt jag kunde och på alla förhör hitills har jag fått MVG. Nu får det gå som det går.
'
När jag kom hem slängde pappa ihop en wook till oss. Sen åkte vi inte till stan och gick på bio. Mysigt. på vägen hem plockade vi upp mamma som varit ute och ätit med en kollega. När vi kom hem gick jag in en snabbis på datorn. Somnade någon gång runt ett.
'
Har suttit och ätit en lååång frukost och ska nu börja röra på mig. Ikväll ska vi ha avslutningsfest med damlaget. Herrlaget kommer också joina. Jag ser fram emot en trevlig kväll. Får se hur jag mår imorgon. Förhoppningsvis prima då jag har en del plugg att ta itu med.
'
Måste gå och ta på mig lite riktiga kläder nu. Jag, Jonna, Agnes och Tove ska åka och inhandla lite saker till ikväll. Vi hörs när jag kommer hem!
Puuss!
Bild från i somras. På väg hem från Varberg. Är bara några månader sedan. Känns om flera år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0