Plötsligt händer det! ♥

Hejhej!
Dagen har varit mysigt värre! Vi hade pedagogisk eftermiddag så jag och Madde tog 12-bussen in till stan. Direkt när vi hoppade av bussen gick vi och fikade på Da matteo. Lovisa praoar där nu så tanken var att vi skulle hälsa på henne. Jag tog en kopp te och en supermumsig chokladmuffin. :) När vi fikat klart gick jag och Madde och kikade i lite affärer och jag hittade lite fint från Monki. :)
'
Idag åt vi även en ganska tidigt middag så nu är jag hungrig igen. Haha. Matvrak... Så jag har faktiskt bestämt mig för att göra en lite nyttigare variant av scones! :D Mmm, det kommer bli sååå gottt! Blev helt plötsligt väldigt sugen på scones... Weird.
Puss!
Våra mumsiga muffin och Maddes Chokladlatte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0