The New One...♥

Vilken förändring! Det ser inte ut som samma blogg längre. Men jag tror att jag gillar det. Det finns såklart lite småfix kvar men det får bli bra så länge. Header-bilden är också endast tillfällig. Skulle vara kul att höra vad ni tycker. Men ni brukar inte vara så haj på att kommentera. Lite tråkigt tycker jag. På statistiken visas det hur många som varit inne och läst. Men det är ingen som kommenterar. Ni ska veta att varje (snäll) kommentar uppskattas muchomucho!
'
Jag och Madde är mätta som små plättar nu. Efter att vi borsttat tänderna ska vi krypa ner i sängen och kika på The Ana Gina Show. Madde har inte sett på det innan och så kan vi ju inte ha det! ;)
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0