Trasig ♥

Korsning!
Känner mig som en död fisk. Jag och Madde låg uppe och pratade i evighetars. Det var i och försig väldigt bra men det känns inte lika gött nu. Om ni undrar varför vi är uppe såhär tidigt, Madde ska pierca sig dag! :) Hon ska ta tio-bussen in till stan och eftersom hon är hos mig behövde vi gå upp lite tidigare så att hon hinner. '
'
Min lördag ser ut såhär: Först ska jag och pappa gå på Öppet hus (Inger Segerstedt) men efter det så har jag inget planerat! Kanske hitta på något med Maddy... Annars blir det väl lite plugg. Vi får helt enkelt se! ;)
Ha en fin lördag!
Saknar min sis! Hon och boyfriend är  i Prag och kommer inte hem förrän på söndag. Vilket är imorgon. Men ändå. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0