Ur arkivet ♥

Två bilder från skolavslutningen år 2009. Även min födelsedag 11 juni
Bilder från min födelsedagsmiddag med mina närmaste flickor sommaren 2009. Dock saknades en!
Jag och bästa kusinen var på Orust. Vädret var helt underbart och vi hade det så jävla bra! Det var sommaren 2009. Puss på dig Helena!
År 2009 hade jag en period då jag var beroende av nagellack och naglar. Målade om dem varje dag, seriöst. Kunde inte gå ut utan fina nagla. Typ.
Kylan kom och jag fick användning för min underbara mössa!
Bild från Julafton. Helena och jag!
'
Jahapp, nu har ni fått smaka på en liten bildbomb från förra året. Sjukt vad tiden gått fort! Detta var kul. Att gå tillbaka och titta på gamla bilder och minnas...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0