PANG! ♥

Brrr. Det är verkligen svinkallt ute. Min näsa var lika röd som rudolfs mule när jag kom hem... Men den har tinat lite nu. Jag och pappa sitter och dricker julte så snart tinar nog resten av kroppen också. Förresten. Vi fick tillbaka vårt historiaprov idag. Det blev MGV- för min del. Kanske lite bättre än väntat men samtidigt surt med det där lilla minuset i kanten. Haha, att man aldrig blir nöjd...
'
Hörs senare!
Vet inte om jag lägger upp någon heloutfit idag men jag kan ju berätta! Svarta jeans, ljusgrå tischa, lång slapp kofta, flätat skärp och indianörhänge. Pang!

Kommentarer
Postat av: madde

Sötnos, har ändrat storleken nu ;) Syns det inte direkt så prova med att uppdatera sidan! Tryck på f5 :)



Puss <3

2010-11-24 @ 17:03:23
URL: http://madeleinesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0