Nutcracker!

Kom nyss hem från skolan. Hade då snor ner till knäna haha. Svinkallt är ett bra ord att beskriva vädret. Nu sitter jag och lyssnar på julmusik, knäcker nötter och dricker julte. Går det att hitta ett bättre försök till att väcka lite julkänslor? ;)
'
Ikväll ska jag och pappa på ännu ett Öppet hus. Denna gång bär det av till Hulebäck. Det ska riktigt roligt då det är Hulebäck som står högst upp på listan av dem gymnasium jag kikat på...
'
Ni får ha en fin fortsatt eftermiddag/kväll och jag får väl fortsätta med mitt ensamma julmys. Jag slänger antagligen upp en liten update när jag kommer hem från Hulebäck plus något tidsinställt inlägg. Det enda som är tråkigt med att åka på öppet hus är att man missar Ung och bortskämd... Men det tar vi på svt play sen. :)
Pusss!
Här har ni en liten nöt-historia!
--->
--->
--->
Ehmm, ja. Alltså vi har tydligen ingen nötknäppare och då uppstod det såklart ett litet problem då jag inte kunde ta mig igenom nötskalet. Hur jag lyckades? Den får ni klura lite på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0