Värdelöst ♥

Hejhopp!
Jag skippade sista lektionen och åkte hem. Vi har ändå profil och det enda vi gör är att räkna matte. Det är egentligen bara för de som ska vara med i matte-tävlingen i morgon. Och det ska INTE Signe. Att vi räknar matte är inte orskaen varför jag åkte hem utan jag har verkligen mått skit hela dagen. Det har flimrat framför ögonen och jag har känt mig allmänt dålig. Inte kul. Så jag kände att jag inte skulle få ut något av lektionen som jag nu missade. Utan att det var bättre om jag åkte hem och tog en powernap och sedan pluggade. Om jag inte lägger mig och vilar nu kommer jag inte orka plugga sen.
'
Aa, nu vet ni vad jag ska göra. Ska kanske ta något litet att äta först. Men det kommer upp ett tidsinställt inlägg om en stund. :)
Hade lite guldögonskugga idag, ser ni?

Haha, titta hur trött jag ser ut. Helt sjukt. Naj, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0