VARFÖR? ♥

Jag ska ta tolvbussen och vaknade för ca 5 minuter sedan. Vafan händer liksom? Så ni fattar  att jag har ruskigt bråttom. Igår tänkte jag inte på att ställa någon klocka eftersom jag ytterst sällan sover längre än till tio. Jag som hade tänkt hinna med en promenad åså. Haha, den kan jag ju fetglömma. Istället kommer det bli en jävla löpning ner till bussen. (mamma och pappa är såklart inte hemma, så jag har ingen skjuts...) HELVETE!
'
Men något som är kul är att Lovisa kommer hit ikväll! :) Jag ska nu först till ett möte med olika politiker med elevrådet...Varför sätter dem sådana möten på loven????? Därefter ska vi mötas upp! MYYYYYYYYYYYYYYSS! :D
LÖVE!!!
på Stockholms gator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0