22 Oktober ♥

Hejsvej! :)
Om ni undrar vad jag äter till frukost i dag så behöver ni inte undra länge. I dag äter jag lila gröt! ;) Det är vanlig gröt fast jag slängde ner lite hallon och blåbär också... det smakar helt okej. Men jag måste säga att vanlig hederlig fiberhavregryngröt med lingonsylt slår denna lila sörja med hästlängder! :P
'
Tyvärr så hann jag inte ta några bilder och lägga upp dagens igår men jag fick rövbråttom. Men det var inte pga att jag satt för länge vid datorn elr ngt, utan jag följde med Anna och Tove till Mejeriet. Det är en, vad säger man? Märkesoutlet? Fast det är nästan bara svenska märket, ex Svea. Det är en jättemysig liten butik som vi brukar åka till då och då. Jag köpte ett par byxor från Motel som jag klämt på innan. Och när jag betalade fick jag veta att de var väldigt nedsänkta. Jag fick dem för 150 kr!! :) Det kallar jag KAP!
'
Hepphepp! Det var nog allt. Eller nej! Måste berätta om middagen igår. Vi hade det supermysigt, efter lite restaurangproblem hamnade vi tillslut på den mysiga restaurangen Fontana du trevi, den ligger på kungsgatan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0