Ajajajaj!

När jag kom hem från Maddy målade jag på moppeskjulet. Det gick bra förutom att det var en obehaglig vinkel så jag fick kramp i armen. Det är absolut inte att jag har otränade armar, absolut inte! Men sen efteråt, börjar det klia i hela handen. Och mitt ena lillfinger svullnade upp som in i... Det såg helt sjukt ut. Blev som en bubbla av vätska på det också. Så jävla läskigt... Nu har det som tur är gått tillbaka till sin vanliga storlek. Men nu är det helt iskallt haha!
Sjukt...
Här har ni bildbevis....

Ser ni? Och ja, jag har onormalt krokiga fingrar haha

en liten jämförelse.. Ser inte ut att vara så stor skillnad på bild... Men tänkt tre gånger värre! ;)

Ser ni buckeln?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0