Back in the game! ♥

Kommer ni ihåg att jag för ngt år elr två red väldigt mycket? Jag var den lyckligaste tjejen som fick möjlighet att rida på världens underbaraste och finaste häst. Ni kan nog inte förstå hur mycket glädje och kärlek denna hästen gett mig. Under en period var jag i stallet nästan varje dag men sedan flyttade hon som äger Mirage och han fick följa med. I början åkte jag och mamma dit ca en gång i veckan och red. Men i våras gled det ut i sanden när jag hade så sjukt mycket plugg. Det fanns ingen tid i världen att rida och nu har det snart gått ett år sedan jag träffade min underbara prins! Fattar ni elr? Ett år!!! Men idag kära vänner. Idag ska jag åka och hälsa på honom och rida en sväng. Jag har inte suttit på en häst på cirka ett år nu och jag är skitnervös. Men huvudsaken är att jag får träffa honom. Finaste Mirage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0