Breathe me ♥

Kom på att jag inte bloggat någonting idag, förutom imorse då.
'
Vi kan väl sammanfatta denna dagen som en jävlaskitrövdag. Imorgon glömmer vi att den någonsin existerat. Eller hur? Jag har som sagt inte sovit bra inatt heller. Detta får fan inte bli ett mönster, jag måste ha mycket sömn. Annars funkar jag inte. Att vara trött och sedan behöva stressa som fan med skolan är ingen go kombo. Nu har vi dessutom massa saker med gymnasievalet. I morgon ska vi till gymnasiemässan och det ska bli jättekul. Men jag har hört att man ska bestämma sig för vart man vill gå innan man går dit så att man kan förbereda frågor och sedan bara gå till gymnasium som har dem linjen som man vill gå på. De som gått dit säger att det blir alldeles för stressigt annars. Och att man då inte får ut ngt av att gå på gymnasiemässan. Det finns bara ett litet problem: Jag har ingen aning om vad jag vill gå. Ingen överhuvudtaget. Så jag har lite panik.
'
Jag ska försöka att ta mig ut ur min tillfälliga depression så snabbt som möjligt. Det går åt alldeles för mycket energi till att vara olycklig... ;) Sånt har vi inte tid med!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0