Can't take this ♥

Jag är nog den tröttaste människa on planet earth för tillfället. Har sovit urkasst inatt. Somnade ngn gång vid halv ett och sedan vaknade jag från och till, enda fram tills klockan slog sju. När klockan ringde trodde jag seriöst att jag skulle dö. Hatar att inte sova ut och att vakna trött. Det var därför jag inte hann blogga imorse. Jag var helt enkelt för trött.
'
Iallafall, vid tolv åkte jag till läkaren för att kolla astma. Det verkar dock  inte som om jag lider av någon svår astmasjukdom, men jag fick ett recept på en svagare astmamedicin. :) Vi får se hur den fungerar. Men vi hörs senare med dagens åså! Ni hörde rätt. Nu fan har jag legat på latsidan när det gäller bilder m.m. Nya tag! :)
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0