Don't worry honey, I'm here ♥

Vilken otroligt slapp dag det varit för min del. Gick upp vid tolv och käkade frukost. Sedan gick jag, Madde och Nora på en powewalk. Därefter spikade jag upp brädor på något som ska bli ett framtida skjul till min älskade pärla! Pappa är så ledsen över att jag och min syster inte bankat och spikat eller hållit på mer med snickeri när vi var små. Så nu har jag visat honom att han inte misslyckat med sin uppfostran! ;)
'
NÄr jag var klar med bankandet låg jag och slappade lite i soffan och tittade på CSI med mamma. Vilken jkla b-serie. Det värsta jag sett faktiskt men aja. Ibland är det gött att bara se på något utan att behöva reflektera eller anstränga sig.
'
Nora kom för en stund sedan. Vi ska plugga en stund, hon behöver plugga matte och jag ska skriva rent en svenskauppgift. När vi är klara ska vi köra ett poweryogapass. Hurtigt värre! USCH, imorgon börjar skolan. Uääkk! Men det är bara att bita ihop. Om tre veckor är det höstlov!
Puss och kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0