Eleven Hours ♥

Haha, helt sjukt. Jag har sovit i elva timmar. Somnade runt tolv och vaknade faktiskt prick 11.00, shit detta är nog precis vad jag behövde. Känner mig fortfarande lite krasslig i halsen men huvudvärken är borta! :) Wonderful. Har hunnit äta frukost, det blev den vanliga. Filmjölk med linfrön, musli naturell och kanel, mumsfillibaba. ;) Och till det en kopp te, vilket är obligatoriskt för mig på morgonen. Och en sak vi absolut inte får glömma är att det är en mycket viktig dag idag, KANELBULLENS DAG. Åh, jag hade faktiskt glömt bort det, shame on me. Men tacka facebook. Jag vet dock inte om jag ska vara ambitiös och baka egna bullar. Eller om jag ska ta en promenix ner till affären och köpa mig några färdigbakade bulls. Hmm, big trouble. Men det lutar åt de andra alternativet, tidsbrist ni vet.
Laters bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0