Fuck you wednesday! ♥


Känns som om jag klagar hela tiden. Usch och fy! Ska sluta med det på en gång! Måste börja tänka positivt! ;)
Men detta får bli mitt sista negativa inlägg, iallafall för ett litet tag fram över...
'
Onsdagar: Finns det något bra med onsdagar? Nej. Inte vad jag vet. Det är mitten på veckan. Varken nära helgen eller börjar på veckan. Jag har bara rötna lektioner. Det är en otroligt seg och uttråkande dag. På onsdagar brukar det serveras blodpudding i bamba, vilket är sjukt vidrigt. Inte för att jag behöver äta det men ändå. Det är också nästan alltid dåligt väder på onsdagar. (eller det känns så iallafall.) Onsdagar är som ett tråkigt jävla glas mellanmjölk! Fyfan för onsdagar.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tror Rävlandaskolan gör onsdagarna dåliga med flit. När jag gick på Räv. så började vi 8 och slutade 4 på Onsdagar. Och det var dessutom alltid äcklig mat då också. Jag kommer alltid att hata Onsdagar, tack vare Rävlandaskolan. Haha! ;)

2010-10-27 @ 22:50:47
URL: http://martinastahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0