Gagagagagaa♥

Naaaj! Vad hände??? Jag som skulle somna i tid. Ska upp tidigt imorgon, det tar ju cirkus en timma in till Göteborg härifrån min lilla by. Annat än att sova hos bruuuuschaaaan som bor i linné 5 min från min praoplats. Aja, vart ju tvungen att åka hem iom träningen. Som för övrigt var sjukt kul. Hade glömt hur kul inomhusfotboll är. Det är sånt tempo hela tiden och det gäller verkligen att röra på sig hela tiden. Men jäkla kul är det! Fast i mitten av träningen hände det ngt med min mage. HAHA. Omg säger jag bara. No details. Men som sagt, somna i tid alltså.
Vi får höras imorgon fellas! Sleep tight!
Varför inte bjuda på ett par vackra bilder här på kvälllskvisten? Here you are!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0