I miss you already...♥

Shubyduubabbabba!
Har varit hemma en stund. Men av någon anledning fastnar jag med massa andra saker innan jag tillslut sätter mig ner för att skriva.
'
Dagen har varit ok, vet inte men denna jävla trötthetskänslan släpper aldrig. Dessutom gick matteprovet åt pipsvängen. Det känns ändå bra att ha ännu en dag avklarar. Två överstökade och tre återstår! Innan veckan är slut ska jag ha lämnat in novell, A small project, text om utomparlamentariska handlingar. Jag har dessutom ett spanskatest och ett historiaprov att se fram emot. Åh love the school!
'
Men tanken på att det endast är tre dagar kvar till lov håller mig vid liv. Typ. Och på fredag åker jag till Stockholm!!!!
Write more lateraligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0