I've got a feeling...♥

God morgon! Eller god lunch.
Det gick skitbra igår och vi hade jättekul! I början var jag faktiskt sjukt nervös haha. Men det släppte efter ett tag! ;)
Det var ganska stressigt, vi var 7 servitriser på 120 pers så allt tog sin tid. Men det gick bra och inga olyckor skedde. Jag såg framför mig hur jag snubblade med massa tallrikar m.m. Det hände som tur var ickepicke!
'
Aggy och jag har nu ätit frully och jag vet inte vad vi ska hitta på nu. Eller jo, jag vet iallafall vad jag behöver göra. Och det är pluggituggimuggi! Blä och bajs på det!
'
Är lite halvt seg i bollen efter igår, annars är allt bra. Funderar på om jag ska ut på en promenix innan jag sätter mig med samhällskunskapen och engelskan. Shiiet, träningsdagboken ska ju in i morgon också. Ehm ja. Vi hörs laters helt enkelt.
Köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0