Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaka...♥

Guttmorgen! Sovit gott? DET HAR JAG!! :D Jag har inte sovit så länge men jag har inte vaknat en enda gång!!! I'm so happy!!! ;) Nemen det är faktiskt riktigt skönt
'
Äter frukost som idag bestod av, världens godaste äpple, en stooor morot, rostade och saltade mandlar och en kopp grönt te. :)
'
Idag kommer det bli en lite flängig dag. Efter skolan ska jag ta tåget in till Göteborg stad och köpa en present till mami. Hon fyller år imorgon! ♥ Därefter ska jag möta upp broskon och fika med honom. Får se ifall sissy (syster) också hänkar på... :)
'
På tåget/bussen både in och tillbaka ska jag försöka få lite plugg gjort. Eller jag ska skriva på min novell som ska vara klar nästa vecka... Först och främst ska jag ju dock överleva skoldagen haha. ;)
Hörs ikväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Claudia

Gillar din header! :)

2010-10-20 @ 09:30:18
URL: http://claudiablomqvist.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0