Ju mer du läser, desto mindre vill du veta. ♥

Hallå vackra morgon! (någon är på bra humör?) Nja, inte överdrivet faktiskt. Men det är en fantastiskt fin morgon tycker jag. Solen har kommit upp men det är på andra sidan by. Haha. Där jag bor är det fortfarande frost men det blir en fin kontrast till skolskenet på andra sidan ängarna. Haha, ja jag bor på landet. Himlen är blå och det ser ut att bli väldigt kyligt idag.
'
Det var jäkla ljuvligt att få sova till klockan åtta idag. I dag har jag som sagt ingen vanlig skoldag utan vi har delats in i grupper och ska gå en skogspromenad på ca en mil. På vägen ska vi göra olika samarbetsövningar. Det känns som om jag är den enda eleven som tycker detta ska bli jävligt skönt. Liksom antingen sitta i skolan och gå på de vanliga tråkiga lektionerna eller gå på en skogspromenad och samtidigt leka lekar? Ehm, svårt val... ;)
'
Nu ska jag slänga på mig lite kläder. Idag blir det ett par slitarjeans, tjockiströja och hunterstövlarna på! Och jag får inte glömma vantar, halsduk och mössa! Det mistaget har jag gjort för många gånger!
Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0