Just gonna stand there... ♥

Hejhopp!
åh jag är så jävla hungrig just nu. Håller på att laga mat och är sjukt lättirriterad när jag är hungrig så när pappa köpt hela tomater istället för krossade tomater fick jag ett sammanbrott. Så det kan gå... Men jag gör en linsgryta och jag hatar verkligen hela, stora tomatbitar i grytor och när pappa ringde och frågade om vad jag ville att han skulle köpa så sa jag, krossade tomater. Inte hela. Och nu när jag var jävligt hungrig kan det minsta lilla göra att jag får världens utbrott.
'
Aja, nu puttrar grytan på spisen och jag sitter, hungrig som en varg, och väntar på att det ska bli klart. När jag käkat ska jag åka och få information inför morgondagens fest. Jag ska jobba i baren och servera mat m.m. Seegt att informationsmötet är nu och inte tidigare. Liksom mitt i kvällen... Hur ska man planera resten av kvällen liksom? Hmm.
Ha en superduperfin fredag hörni! Jag ska återgå till grytan och försöka trolla så att den blir klar fort som fan!
Köss och pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0