Lördag 23e oktober ♥

Hejhopp-(snopp)
I dag ser jag fram emot en fartfylld dag... Ehm, snarare fullspäckad menmen. Ska ju som sagt jobba på en fest ikväll tillsammans med några andra tjejer. Men innan dess har jag en liten to-do-lista.
  • 10.45 Följa Julia till träningen, sedan fortsätta promenaden
  • 12.00 Städa rummet
  • 14.00 Plugga - Samhällskunskap, eng, svenska
  • 16.00 Duscha, leta kläder, göra mig iordning inför kvällen
  • 18.00 Åka till festen för att förbereda
Där har ni det. Ett tidsschema för min lördag. När jag känner mig stressad och vill hinna med så mcket osm möjligt tycker jag att det är super att göra ett tids-schema för att få lite struktur. Ett litet tips till er som har lätt för att stressa upp er i onödan!

Nu måste jag kila!

Old pic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0