My last day on what? ♥

Uhh, idag var det verkligen tungt att gå upp ur sängen. Den var så perfekt varmt och täcket var mjuuuukt. Som tur var det inte så väldigt många steg till en varm dusch. På sensate tiden har jag blivit lite trött på att duscha, tycker typ det är slöseri med tid. Så jag brukar inte stå och sådär njutduscha. Utan gör det jag ska och sedan gå ur duschen. Men det är något med att duscha på morgonen, blir det helt paralyserad där inne. Haha. Efter två bankningar på dörren väcktes jag ur min dvala och satte mig för att äta frukost. Ska bara göra klart mina ärenden här på datan, därefter måste jag hoppa lite kläder och slänga på lite smink. Jag ska försöka hinna gå ner till bussen och jag ska hämta ut ett paket i affären dessutom. Och vet ni? Idag är det min sista praktikdag på Two little birds. Det känns för-jävligt. Vill inte, ville inte, vill verkligen inte tillbaka till skolan. Måste förfriska de tre positiva punkter ang skolan som jag skrev innan skolstarten. Kanske får igång lite peppkänslor? Svårt att tro... Men vi får la se! ;)
Efter praon ska jag och Nora gå på bio, Inception. Det ska bli kalaskul och om vi inte hinner med bion blir det hemmamys och hyrfilm istället.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0