NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!

Kom hem från en sjukt lång och seg skoldag för en stund sen. Såg att jag fått ett brev från Handelsbanken, och vet ni vad det stod!!!! Åh, jag är så jävla arg!!! Citerar: Handelsbanken har fått information om att ditt kortnummer kan ha hamnat i orätta händer. Vi vill därför att du genast spärra ditt kort och beställer ett nytt...blabla..
NEEEEEEEJ!!! Fan varför händer detta mig? Jag råkade ju tappa mitt bankkort på bussen för någon månad sen och har bara haft mitt nya kort i några veckor. Och så händer detta! Orkar inte med sånt här! Gahhh! Nu har jag inget bankomatkort förrän tidigast på måndag elr tisdag. Fyfan vad jag blir trött. Bajskorvboggie. Man ska inte gråta över spilld mjölk men förstår ni min frustration?
'
Måste sätta mig för att turboplugga nu. Men återkommer med Dagens outfit.
Puss!
Och varför vill någon ha tag på mitt kortnummer? Jag har inte ens VISA... Åh vad jag inte orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0