Oh let's go back to the start ♥

Kom hem vid åtta och har precis ätit en supergod middag! En slags tomatsås med bönor, sedan blandade jag det med quinoa. Det blev skitgott! :)
'
På tåget hem lyckades jag faktiskt med att skriva några rader på min novell. (stolt) Men jag tänkte faktiskt believe it or not, fortsätta skriva nu. Känner att det behövs om jag ska slippa få panik och bryta ihop nästa vecka. :P
Åh, vet ni något underbart. I morgon har jag sovmorgon. VI ska ha frilufsdag imorgon så jag börjar halv tio typ! Sen att vi ska gå en mil i en lerig skog, det är en annan femma. Kläder efter väder! ;)
Sov gott! Pöss
Detta är vad jag har på mig idag. Med ett par vanlig Levi's till, kort och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0