Onsdag ♥

Guttmorning onsdag. Allt bra med er?
Hur tror ni att min handledare skulle reagerat ifall jag ringde och sa att någon hällt klister på mig och att min ögon klistrats ihop? Det är verkligen helt mystiskt, min ögon vill verkligen inte öppna sig. Kan det bero på att jag inte somna i tid igår? Maybe baby. Det är bara att göra det bästa av situationen = sova på bussen in till stan. ;)
Idag hade jag tänkt hinna gå till bussen så att pappa slipper köra, och därför har jag lite mindre tid än vanligt på att göra mig iordning. Och jag som inte ens bestämt kläder? Hjälp...
Saknar mig älskling. Den bajjen befinner sig i Berlin, hon ska ju vara hos mig???

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hellu its bajjen in Berlin!

Saknar och älskar dig med.

Är hemma snart!!

All kärlek min guldsten <3

2010-10-07 @ 09:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0