Piss off!!

God morgon på er. Åh, jag är så förbannad nu. Min dator vägrar ladda upp bilder, eller bilden laddas upp men den ser bara ut som ett litet frågetecken? Va  fan liksom? Jag som längtat till att komma hem till min dator... Ne, nu blir jag ledsen här... :( Hehe.
Igår låg jag och Madde och pratade innan vi skulle sova, det blev kanske lite väl sent. Varför kommer man på saker att prata om när man ska sova? Weird. Iallafall jag och Madde ska börja röra på hos här. Vi och två tjejer till ska faktiskt in till Liseberg, det är typ sista helgen dem har öppet tror jag. Vi kommer antagligen trängas med halva Sverige där inne, men det blir kanske vad vi gör det till? ;)
Hörs när jag kommer hem. Får se om datorn vill samarbeta då.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0