Snabba Cash... ♥

Jag och Nora skippade bion, hann inte hämta ut våra reserverade biljetter och det fanns bara urkassa platser kvar. Istället åkte vi hem och har hyrt film. Just nu sitter vi och käkar, jag har gjort en supergod Quornköttfärsås. Till den äter jag en smarrig sallata, Nora körde på en ngn konstig variant. Till min quornköttfärs gjorde hon en äggröra? Hmm, konsitg kombo. Och det säger jag inte för att jag hatar äggröra, utan jag tror de flesta skulle höja ett och annat ögonbryn. Haha. JAg frågade henne precis vad hon tyckte om resultatet: "Jo, helt okej. Mycket proteiner."
Haha, hon är ju för gooooo alltså!
Emh, jo! Filmen vi hyrde är Snabba Cash, tadaaaa vilken överraskning, det kom fram ganska tydligt i rubriken... Någon som sett den? Jag har velat se den länge men det har konstigt nog inte blivit av. Förrän nu. ;) Har höga förväntningar men jag tror att det kommer vara en del äckliga slagsmålsscener och sånt klarar jag inte av. Får bli handen framför ögat! ;)
Men ha en underbar fredagskväll hörrni, eller klockan är ju faktiskt snart halv tio. Så ha en underbar fredagsnatt istället!
Puss och kärlek från mig!
JOEL KINNAMAN = ÖGONGODIS. Lyllo min mamma som hade han som bordskamrat på Per Mobergs 50 års fest. Gissa vem som blev avis och ångrade att den inte åkt med? Moi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0