Söndag ♥

Godmorgon alla fina! Jag och Maddisen steg precis upp ut den underbart sköna sängen. Har plockat fram frullkost nu och ska snart hugga in på alla läckerheter! ;)
'
Vi hade det mysigt igår, det var verkligen länge sedan gänget samlades och det märktes haha. Alla tjötade på och mina öron susade när vi skulle sova, typ. Haha. ;) Men som sagt, det var riktigt kul att träffa alla igen. Även om några hjärtan fattades. Så är det, väldigt sällan alla kan träffas samma gång. Blir fler gånger såklart! ;)
'
När alla åkt hem hjälpte jag Nora som var värdinna med lite städhjälp. Sedan gick jag och Madde och la oss, då var klockan 02 ngt... Därför är det inte så konstigt att vi sovit såhär länge. Men vi ska bara käka en snabb frukost här därefter bär det ut på powerwalk! Puss!
Slänger upp några läskande bilder från igår!

Nora gjorde fina macarones, första gången hon gör dem. Klart vg!

Underbart goda kladdkakemuffin med vitchokladtopping

Haha, vi skulle träffas vi fem, när klockan var tjugo i satt jag fortfarande i pyjamasen och hade varken bakat elr ätit middag. Så det fick bli en paj. Och den blev enligt mig ruskigt god. Jag hade inget vanligt mjöl i utan det var havregryn, rörsocker, dinkelmjöl. Det blev som ett kolatäcke typ. Mums, på bilden ser det dock inte så gott ut.


Madde bakade härliga original chokladmuffin


Uhh, I got some massage...

Haha, i slutet fanns endast denna lilla macaron kvar. Men den försvann strax efter bilden togs och har sedan dess varit spårlöst försvunnen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0