Sunday, bloody sunday!

God morgon. :) Hur mår ni? själv mår jag lite sisådär. Jag har ju sovit hos Maddy inatt och det var i och försig mysigt men imorse vaknade jag med huvudvärk. Inte kul. Sen så svider det och trycker runt min ögon. Inte kul. Men vi har bara tagit det superlugnt hela morgonen, vi startade med att äta frukost samtidigt som vi tittade klart på Pearl Harbor. Nu kikar vi på, Underworld - rice of lycans. Jag älskar de filmerna!

Snart ska jag tyvärr dra mig hemåt, har ganska mycket plugg och jag har lovat mami och papi att måla på moppeskjulet. Seegt! Helst hade jag velat stanna här och haft en mysdag med Madde och skippat allt som har med plugg att göra! Men livet är inte alltid som man vill.

Vi hörs senare, simma lungt!


Jag och Madde på P&L i somras... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0