Tänkte bara... ♥

Hello sweeties!
Har ni tänkt på att min text är väldigt liten? Det måste vara sjukt jobbigt att försöka läsa de små bokstäverna på skärmen hehe. Jag tycker att detta är ett problem och har även försökt att ändra påt. Men det blir ingen skillnad. Varför? Någon snäll själv som vet hur jag ska gå till väga? Isåfall är jag väldigt tacksam för hjälp. :)
Aja, nog om det. Som ni antagligen också märkt har jag varit usel på att fota några Dagens på den senaste tiden. Det beror nog på att jag inte haft någon som kunnat fota mig och att jag inte orkat ta med självutlösaren eller haft möjligheten till det. Men det ska bli bättre. Promise. Bloggen i övrigt ska bli bättre och mer intressant. Dags för förändring mina vänner! In med nya fräscha ideér och ut med det gamla trista. Och btw, måste ännu en gång säga att jag älskar min praoplats. All cred till Malin och Isabella!
Puss
Här har ni en kass webcambild dagens dagens ;)

Och ja, hahaha, den är tagen inne på toaletten. Ville inte börja fota dagens i vardagsrummet medan mami och papi drack te liksom. Kändes inte rätt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0