The truth and nothing else♥

Jag ska inte ljuga eller försöka försköna något. Jag ska bara säga som det är. Idag har det inte varit en bra dag. Jag har varit ledsen och känslorna har inte varit de lyckligaste jag känt om vi säger så. Det beror nog på en rad olika saker. Idag vaknade jag med sprängande huvudvärk och hade en klump i hela magen. En klump av ensamhet. Även om min bästa kompis låg bredvid mig. Det låter antagligen superweird men så får det vara.
Den senaste tiden har jag haft ett behov, ett behov av kärlek och närhet. Haha, om ni skulle fråga min nära så skulle dem säga att jag redan i vanliga fall är väldigt beroende det. Men den senaste tiden har det behovet vuxit. Jag vet inte hur jag ska bära mig åt. Helt enkelt väldigt förvirrad. Eller egentligen vet jag vad jag vill och ska göra men mitt mod brister. Jag är alldeles för feg. Steget jag kommer behöva ta känns väldigt långt borta och jag tror inte att jag kommer våga. Aldrig någonsin. Kärlek är något svårt att tampas med. Vare sig det går bra eller dåligt. Hur kan något som är så svårt ibland vara så underbart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0