Tisdag 19e oktober♥

God morgon sötnosar!
I dag ska vi till gymnasiemässan, vilket betyder att vi har vanliga lektioner bara halva dagen. Gött. När jag slutar skolan ska pappa och jag åka in till gymnasiemässan igen. Alltså först med skolan och sen med pappa. Jag är ganska förväntansfull men också lite nervös... Hoppas jag får ut något av att besöka gymnasiemässan. Jag har hört väldigt olika åsikter om den, vissa säger att det inte är ngn idé att gå dit att man bara blir förvirrad. Andra tycker att det är skitbra! Det blir väl bra. Hoppas bara vi hinner hem till åtta, min fotbollsträning börjar då.
'
Ehm ja, min dag är helt fullspäckad redan, men jag måste få in lite plugg också. Får se hur det går med den biten... Ha en fin dag!
Puss!
I början tyckte jag faktiskt inte om denna låten. Men den växer ju mer jag lyssnar på den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0