Torsdag ♥

Hulaballula!
Fattar ni att jag kom hem från "jobbet" för bara en timma sedan? Hela dagen har sprungit iväg, eller kanske förbi? Anyway, det har som alla andra dagar gått bra och det har varit kuuuul, förutom att jag vaknade med en huvudvärk som inte försvunnit utan suttit i hela dagen lång. Det är däremot inte kul. Imorgon är det min sista dag som praktikant på Two little birds. Det känns verkligen helt bajkasst. Jag vill vara kvar!!!! Inte återgå till tråkiga skolvardagen. Skolan innebär inte bara mer plugg utan också att jag kommer falla in på gamla spår igen. Men jag har lovat mig själv att inte falla tillbaka. Och jag ska verkligen försöka bryta helt. Nu förstår nog inte alla vad jag daddlar om, men ni som vet, ni vet helt enkelt! ;)
Om tio minuter börjar andra avsnittet av Kenza & Tyra show. Någon mer än jag som ska kika? Och är det bara jag som efter bara ett avsnitt tycker att detta verkar bättre än Bella & Tyra show?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0