Saturday!

Shululu!
Denna dagen har varit alldeles för effektiv för att min hjärna ska hänga med i svängarna. Har sovit ca 5 timmar inatt. Jag har ju ridit på Mirage idag, första gången på mycket länge. Och jag var verkligen nervös för att det skulle gå bajdåligt men det gick faktiskt över förväntan! :) Han gick förvånandsvärt bra, fick till och med honom att gå på tygeln ett flertal gånger. Men det bästa var att gosa och krama om honom!!

När jag kom hem ringde Madde och jag åkte ner till henne, Maria, Filippa och Frida. vi har bara chillat. Egentligen skulle vi gå på ngn fest men det blev inte av... Helt ok för min del. Är helt död i hela kroppen inte minst huvudet. Mina ögon är helt suddiga.

Nu är det bara jag och Maddisen kvar, still going strong! ;) Jag ska sova hos henne inatt. Mysigt! Vi tittar på Pearl Harbor och dricker te. Vi däckar antagligen när som helst...

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0