Vad ska man säga? ♥

God morgon söndag. Gårdagen var awesome. Först heldag på Liseberg med en perfekt avrundning med fika på Condeco. Jag och Madde vann stjärnvinst, GEISHA!!! WIEE. Nu är vi lyckliga ägare till ett kg geisha var...
Det var även lul att hänga lite med Emma och Frida, såklart att Madde var med och förgyllde dagen. Men jag och Emma har varit ganska tajta men det var ett ganska bra tag sedan. Kul att förfriska gamla goda minnen. Och Frida är verkligen en härlig tjej, även om vi inte umgåtts så mycket innan.
Vi kom hem från Lise runt halv åtta, då gick vi skilda vägar. Madde och Emma drog till sina boysfriends... ;) Och jag och Frida mötte upp Maria, Filippa och Mika. Vi drog hem till Frida och myste med choklad, chips och dricka. Varvade snacks med mycket snack. Höhö. Kanske därför jag är hes idag? Eller så beror det på att jag gått runt alldeles för tunt klädd de senaste dagarna och frusit arslet av mig. Har sjukt ont i huvudet idag, börjar jag bli sjuk kanske? Blää.
När Madde och Emma kom hem från sina loverboys så åkte jag och Madde hem till mig för att söva. Mami och papi är fortfarande i Oslo (norge) och no way att jag tänkte sova ensam hemma... Det är tur att man har vänner! ;) Nu ska jag och Maddy, som för övrigt slår ihjäl mig snart. Hon är sjukt sugen på att se Kungarna av Tylösand. Och jag har tänkt att leva några år till. Därför blir det nu Kungarna av Tylösand.
Hörs laters aligators. Pöss och köss!
Här har ni en bild från fredagskvällen!

Haha, härliga tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0