When you love someone, but it goes to waste...

Släpper detta nu. Det är upp till dig.

Godmorgon kära sötnosar! Ni behöver inte reflektera så mycket över de ovanstående meningarna. Det var bara något jag ville skriva ner liksom. Iallafall. Det är redan fredag, jag tycker veckan gått i rekordfart. Antagligen för att jag trivs så bra på praon. :) Men i vilket fall ska det faktiskt bli skönt med helg. Det var länge sedan jag träffade några av mina älskade vänner, alla praoar på olika ställen så det blir svårt att hinna med... 

Men idag är det kulturnatta här i Göteborg. Och Cafét som jag praoar på (Two little birds) är med och det ska uppträda en, eller var det två? Aja, det ska iallafall vara en eller två tjejer som har spelning ikväll på cafét. Så jag och förhoppningsvis några av mina kompisar ska hänga där ikväll. Mysigt. Nora är säker men jag har inte fått tag på Maddisen. Och Tove. Hmm. Det löser sig. Men problemet är att min mobil dör när som helst. P A N I K. Dumhuvudet Signe glömde att ta med sig laddare. Rumphuvud alltså!


Nemen, vi hörs väl sent ikväll antar jag. Först ska jag jobba till typ fem, sen kommer Nora och då går vi kanske lite på stan. Det beror lite på när spelningen börjar. Vill ju ha plats, cafét är väldigt litet nämligen. Opps klockan tickar. Vi får höras ikväll som jag skrev förutom!
Ni får ha en underbar fredag, och ni som ska upptäcka kulturnatta, ha så kul! :D


OCh eftersom det inte gick att ladda upp ngra nya bilder på denna dator får jag bjuda på en gammal bild från bloggarkivet sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0