Working 9-5.... (11.00-19.00) ♥

Guttmorgen mina fina kycklingar! ;)
Det är min näst sista dag på Cafét idag. Lite separations-ångest faktiskt, dels för att jag (här kommer det igen) för att jag trivs så bra och jag vill absolut inte börja skolan på måndag. Gaahh, ångest-ångest-ångest-ångest! vi har fått några inlämnmingar ang praon som jag ska göra i helgen. Sedan är det massa andra saker som ska hinnas med, i helgen alltså. Så jag har faktiskt gjort, haha, en tidsplanering. Och jag har även tagit kort på den, fast det är med webcamen så därför är det spegelvänd -.- Haha. Ajuste! Måste förklara rubriken. Idag jobbar jag inte från elva till fem utan jag ville testa på att jobba kväll, så idag slutar jag istället sju. Kommer vara hemma inatt hehe. Men det blir sköj!
Later-skater-aligator!
Ser ni ngt? haha, söndagen är inte färdigplanerad. Som det ser ut just nu är söndagen en riktigt slappdag, men lite träning och plugg... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0