Yesterday ♥

God morgon kära vänner! Gissa vem som har sovit 9 timmar och är ledig idag? Så jävla härligt!
'
Idag åker jag som sagt till Stockholm med papi och Agnes. Vi kommer hem på tisdag. Hur det blir det bloggandet vet jag inte. Fårse om jag tar med mig datorn. Känns lite onödigt men samtidigt kul! ;) Det blir som det blir helt enkelt.
'
Om ni tror att jag har packat åså tror ni fel. Jag har inte packat en pryl och vi åker om sisådär tre timmar! :O Bråttom!! Har ingen aning om vad jag vill ha med... Eller hur jag ska packa. Det är så jädrans kallt ute men jag vill inte gå runt som ngn eskimo. Haha, pappa sa förut: Du tänker på att det är väldigt kallt och att du tar med VARMA kläder? Ehmm, jaa?! svarade jag såklart... ;)
'
Om jag fryser så får jag väl skylla mig själv. Jag dör ju inte... Haha. Förlåt, det där lät väldigt hjärndött. Men ni förstår vad jag menar? Men nu tickar klockan, tiden rinner iväg. Hör av mig lite senare!
Köss!!
'
Åh, igår åt jag turkisk yogurt med hallonsylt! Så jävla gott! Yamyamyam!!
Slutt.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0