Yo voy a Stockholmo!!! Voy a ir a Stockholmooo!!!

Stockholm heter egentligen estocolmo, men jag tycker Stockholmo låter bättre. ;)
'
Ehm, för er som inte fattar min rubrik. Jag ska till stockholm. Pappa och jag åker imorgon och Agnes kommer upp på lördag. Jag har varit så upptagen och stressad med andra saker så jag har nästan helt glömt bort det. Eller jag har inte hunnit tänka på det, och nu är det redan torsdag. Vi åker med ett ganska tidigt tåg så jag är ledig från skolan imorgon. Gött! Därför behöver jag heller inte stressa med packning åså idag, det fixas imorgon... ;)
'
Känns otroligt skönt att veckan snart är över och att höstlovet äntligen är här! Helt UNDERBART. Hade inte pallat en enda dag till i skolan! Tycker synd om er som måste till skolan imorgon också... Mihahaha!
'
Tänkte ta en powernap nu. Ska egentligen plugga men jag känner att det inte kommer göra till någon nytta. För jag är så sjukt jävla slut. Brjade typ gråta när telefonen ringde eftersom det betydde att jag behövde resa mig upp och gå två meter för att svara. Då är det illa.
Lots of lööve!
Två pictures of the capital of Sweden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0