You don't always have to be on top!

Kom hem från evighetspromenaden för en liten stund sedan. Det tog oss ca 2.5 h att ta oss runt banan. Det var så himla fint i skogen, skulle tagit med kameran... Lätt att vara efterklok. ;)
'
Nu ska jag turbopluggo en snabbis därefter ska jag slänga på mig some clothes. Familjen ska ut och käka middag någonstans i göteborg, för att fira mamis 49 årsdag! Men jag har en inlämning tills i morgon som jag knappt börjat med. Bra där! ska försöka hinna lägga upp en outfit innan jag sticker till tåget.
Btw, det har snöat idag. Hallå?!? Det är för sjutton bara oktober väderguden där uppe, hör du det? Snön kan vänta någon månad elr två tycker jag!

Haha, happyface!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0