Bom crash bang ♥

Herrejiiiiises vad jag är trött. Helt utpumpad och slutkörd. Om det är så jag känner mig efter en trevlig dag på stan, då är väl ngt fel? Haha.
Jag och Helena tog tåget och rullade in på Göteborgs central strax efter 11, underbart att åka tåg. Sedan strosade vi runt lite i Nordstan, shit vilken skillnad det är mellan helg och vardag. Helt sjukt, kändes ganska folktomt nästan... Jag fick mina ärenden uträttade, bytte den blårutiga skjortan till en mindre storlek, köpte ett välbehövligt paraflax och två par strumpebyssor fick även följa med hem. ;)
Nu ska jag slappa i cirkus en timma, därefter bär det av till skolan pga av föräldrarmöte. Min klass ska ju som sagt hålla i en loppis till helgen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0