Chilliprill

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Jag har inget liv. HÖHÖ.
Okej, det vart ej okeydokey. Nu ska det bli serioso här. Idag har jag haft en supergo dag faktiskt. Först diskade jag och dammade lite här hemma hos Aggy och lilljohan (som vi kallar honom, vår pappa heter ju också Johan så då blir Agnes pojkvän Johan Lilljohan). Därefter gjorde jag iordning mig och drog ner på stan med Aggy. Först mötte vi upp Agggys kompis Tess, hon är fin hon. Och sedan träffade vi vår brosko Erik. Han har precis flyttat in i en ny lägenhet som han delar med en kompis. Och den ligger på vägen hem till Aggy så vi följde med honom hem på en kopp te och rundvisning i hans nya lya. ;) Just nu var det ganska möbeltomt, men en bra grund tycker jag. Stor och rymlig med balkong. Det kommer nog bli kanonas när han väl fått in lite möbler åså.

Jag sover hos Aggy inatt igen. Nu ska vi dricka te och kika idol. Mysigt. Och imorgon ska jag praoa, det är helt säkert, jag börjar klockan 11. Haha, inga mer missförstånd.
Ha en fin kväll puss och kram

Kommentarer
Postat av: Nora

Hej älskling!

Mormorskommentar: Det låter som att du har det trevligt. Jag har det också. Går promenader, men idag har jag mest diskat.



HAHA! Vet inte varför jag skrev det där ;) Tänkte iallafall höra med dig nrä du jobbar på onsdag, tänkte svänga förbi och ta en fika (:

Om du ringer mig imorgon (vilket skulle vara trevligt!) så ring efter tjugo i tre. Fast det verkar som att du slutar ännu senare?

Ha det (som vi säger här ute på öarna), puss och kram, Nora

2010-09-27 @ 21:57:40
URL: http://enmyrne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0