Då var dagen över.

Vad har jag gjort denna dag? Den har bara svischat förbi! Det gick bra hos läkaren, men det tog mkt längre tid än vad jag trodde. Sedan åkte jag och Madde till stan. Jag fixade med praolappen och allt gick finemang! Dock han Madde inte köpa sin skor. Min pappa skulle nämligen åka hem från stan samtidigt som jag var klar med lappen och då kände vi att det var goare att åka bil hem, istället för att ta bussen. Sagt och gjort.
När vi kom hem fixade brorsan supergod middag, fisk i sjukt god vitvinssås. Smaskens! Och vi fick äntligen se det senaste avsnittet av trueblood. Grymt som vanligt!
Nu ska jag soooooooooova. Är trött som en gnu? Hehe. Ska bara lägga fram morgondagens kläder först. Det sparar så sjukt mycket tid på morgonen. :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0