Dahagens!

Tjollisprollis!
Den här dagen har verkligen varit konstig. Eller den har kännts kontstig på något sätt. Vet inte varför, men jag har känt mig stressad och orolig hela dagen. Precis som om jag glömt av något var viktigt typ. Förstår ni känlsan? Hmmhmm. Efter praon gick jag och Aggy en liten stund på stan. Jag som egentligen är helt broke hittade två fina saker. En fräsig klänning/linne i olivgrön hålstickning (fattar ni) och en jättesöt klänning i svart spets med pärlemoknappar. Båda kommer från h&m.
Jag har tagit bilder, men dem är felvända och jag är ju hemma hos Agnes och Johan och använder Johans dator. Och det går inte att högerklicka på hans dator? Därför lägger jag upp dem imorgon när jag är hemma hos min älskde maccis (macbook). Och jag lovade även biler från Cafét idag! :) JAg ska se om det finns några rättvända. Annars kommer dem imorgon! :)

Lilljohans dator vill inte samarbeta, det funkar inte att ladda upp bilder. Det får bli imorgon istället. Men den som väntar på något gott! ;)


Sov gott ni vackra! Puss på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0